Worki foliowe z nadrukiem to jedne ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych, które od lat wykorzystywane są przez szereg różnego rodzaju firm. Worki foliowe z logo od lat można spotkać przy większości punktów handlowych oraz usługowych. Te praktyczne i uniwersalne opakowania pozwolą na podkreślenie wizerunku Twojej marki, co z kolei ma wpływ na jej rozpoznawalność. Ich ogromną zaletą jest nie tylko wszechstronne zastosowanie, ale także niskie nakłady finansowe i czasowe, które wiążą się z inwestycją w tego typu produkty reklamowe.
Rola woreczków foliowych z logo
Woreczki foliowe z nadrukiem od wielu lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno wśród producentów, dystrybutorów, jak i konsumentów, tym bardziej że doskonale sprawdzają się w różnych branżach. Te tradycyjne rozwiązania, które mogą mieć wpływ na decyzję zakupową klienta, pozwalają podkreślić wizerunek każdej marki, zwiększając przy tym jej rozpoznawalność poprzez ekspozycję logo i nazwy firmy. Ciekawe zaprojektowanie opakowania z nadrukiem pozwala na podniesienie prestiżu towaru, upiększenie go, przez co poniekąd produkt staje się bardziej widoczny i nie ginie na tle innych. W końcu należy pamiętać, że wiele osób podświadomie wybiera produkty/przedmioty, które w ich oczach uchodzą za wyjątkowe. Ponadto worki foliowe to produkty charakteryzujące się m.in.:
- wytrzymałością – posiadają większa odporność na przerwanie lub inne uszkodzenia niż papier i karton,
- uniwersalnością – dają możliwość szerokiego zastosowania w wielu różnych branżach, także w przypadku przechowywania produktów wilgotnych i mokrych,
- łatwością składania i formowania – pozwalają na dopasowanie kształtów nawet do nietypowego asortymentu,
- niskim kosztem produkcji.
5 sposobów na wykorzystania woreczków foliowych z nadrukiem w marketingu
Potencjał promocyjny opakowań foliowych jest ogromny, zwłaszcza że na rynku dostępne są rozmaite ich rodzaje takie jak np. worki foliowe do żywności. Dlatego też tego typu rozwiązania dają szereg możliwości w zakresie wykorzystywania ich podczas działań marketingowych, zwłaszcza że są produktami o bardzo dużym zasięgu reklamy. Poprzez umieszczenie logo i nazwy firmy na woreczkach foliowych otrzymujemy możliwość:
jednoczesnego budowania wizerunku i rozpoznawalności marki oraz podkreślania jej atutów i tożsamości,
prowadzenia mało inwazyjnej reklamy, ponieważ są to nienachalne produkty, które pozwalają na skuteczną promocję marki.
Nic więc dziwnego, że wykorzystywane są jako narzędzia marketingowe do pakowania m.in.:
- żywności,
- elektroniki,
- odzieży,
- zabawek,
- upominków, które możemy otrzymać np. podczas targów lub innych eventów.